tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 9 maja 2012

„Zieleń Szmaragdu” - Kerstin Gier - recenzja


„Zieleń Szmaragdu” jest ostatnim tomem „Trylogii Czasu” autorstwa Kerstin Gier, dzięki której autorka stała się jednym z najlepiej sprzedających się pisarzy niemieckich. 

Jak w poprzednich tomach akcja toczy się dookoła chronografu, tajemniczego hrabiego oraz podróży w czasie. Wśród intryg, Gwendolyn nie ma czasu na rozmyślanie o złamanym sercu, musi wziąć się w garść, jeśli chce odkryć sekret de Saint Germain’a… i przeżyć.

Po ostatnim tomie spodziewałam się wiele. I na szczęście nie rozczarowałam się. Czytając zakończenie „Błękitu Szafiru” obawiałam się, iż książka będzie totalnym niewypałem-kolejna sterta stron o tym, jak nieszczęśliwa dziewczyna stara się poradzić ze złamanym sercem, praktycznie olewając świat dookoła siebie. Jednak pani Gier pozytywnie mnie zaskoczyła darując sobie takie nonsensy. Owszem, pojawia się wątek tego typu problemów, jednak został on przedstawiony tak humorystycznie, że czytanie go sprawiło mi prawdziwą przyjemność. 

Książka napisana jest świetnie, w przyjemnym, pełnym humoru, stylu. Nawet w najcięższych sytuacjach można odkryć coś, co doprowadza do śmiechu. Kolejnym jej plusem jest zamknięcie wszystkich wątków tak, że nie pojawiają się jakieś niedomówienia. No i cudowny epilog, o którym sądzę, iż wywoła uśmiech na twarzy każdego czytelnika.

Powieść polecam przede wszystkim miłośnikom fantasy, jednak sądzę, że inni czytelnicy też znajdą coś dla siebie: miłość, walkę czy też wielką tajemnicę do odkrycia.
Rei, 17 lat

Za możliwość przeczytania tej wspaniałej pozycji dziękuję Wydawnictwu Egmont


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz