tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

piątek, 9 listopada 2012

"Niewidzialni. Czarownica z Dark Falls. T. 2" - Giovanni del Ponte - recenzja


Czarownica z Dark Falls to drugi tom serii Niewidzialni, włoskiego pisarza Giovanniego del Ponte.
    
Czarownica Maryann nie żyje już przeszło 300 lat, lecz jej klątwa nadal ciąży nad miasteczkiem Dark Falls. Gdy znika Crystal, przyjaciółka, Douglasa i Petera, chłopcy postanawiają wyruszyć do ciemnego lasu by uratować dziewczynę. W mieście natomiast dochodzi do serii zgonów, które wydają się bardzo podejrzane, tamtejszemu szeryfowi.                                                                      

Niewidzialni. Czarownica z Dark Falls. Tom II.Wszystkie  tropy prowadzą do czarownicy, ale nikt z mieszkańców nie chce o niej opowiadać. Chłopcom wyda się to dziwne i zaczną prowadzić śledztwo na własną rękę.

Druga część Niewidzialnych, moim zdaniem jest o wiele lepsza od pierwszej. Książka jest napisana luźniej, nie ma natłoku informacji i niepotrzebnych porównań. Spokojnie można pominąć pierwszą część i zacząć od drugiej.  Bardzo spodobał mi się koniec, który przyniósł zaskakujące wskazówki i fenomenalny zwrot akcji. Dialogi bohaterów były inteligentne i dowcipne. Przeczytałam tę książkę dosłownie jednym tchem.

Bardzo gorąco polecam tą pozycję osobom które kochają przygody, lubią zagadki i nie boją się świń. ;)
 
                                                                                                                              Nikki, 14 lat

Wydawnictwu Zielona Sowa dziękuję za kolejny tom Niewidzialnych.

2 komentarze:

  1. nie boją się świń? fajny masz styl, Nikki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem już i jak się okazało -warto było sięgnąć po tę książkę. Bardzo polubiłem postaci Petera, Crystal i Douga, a w "Czarownicy z Dark Falls" ich relacje zostały bardzo ciekawie pogłębione. Podobało mi się też, jak od samego początku fabule towarzyszyła taka gęsta atmosfera tajemnicy.

    Możecie mi jeszcze jakąś podobną książkę polecić? Wiem, że niedługo wychodzi lub już wyszła trzecia część "Niewidzialnych". Czytałem też "Legendę", również od Zielonej Sowy i również fajna, więc też polecam, jak coś.

    OdpowiedzUsuń