tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

czwartek, 8 czerwca 2017

"Spirit Animals: Spalona ziemia" - Victoria Schwab - recenzja

Okładka książki Spirit Animals. Upadek Bestii. Spalona ziemiaSpalona ziemia autorstwa Victorii Schwab jest kolejną częścią dość popularnej serii „Spirit Animals” opowiadającej o grupie nastolatków walczących ze złem przy pomocy zwierzoduchów. Conor, Meilin i Takoda zostali uwięzieni w korytarzach znajdujących się pod Wszechdrzewem. Muszą odszukać i pokonać Wyrma, aby ich więź ze zwierzoduchami nie zniknęła. Już teraz odczuwają skutki umierania Wszechdrzewa. Abeke i Rollan także mają misję do wykonania – przed nimi stoi zadanie odnalezienia osób, które przywołały Wielkie Bestie. Ktoś niewątpliwie próbuje przejąć nad nimi kontrolę.
                
W powieści niezwykle urzekły mnie dokładne, barwne opisy postaci i ich charakteru. Do książki zachęciła mnie już sama okładka, jednakże opis znajdujący się na jej tyle był dość niejasny i niezbyt ciekawy. Może dla mnie nie zrozumiały dlatego, że nie czytałam części pierwszej. Niezwykle przydatna jest jednakże mapa, zamieszczona na pierwszych stronach książki. Sama fabuła niezwykle trzyma w napięciu aż do samego końca. Nie mogłam się nadziwić także wyobraźni autorki. Nie posługiwała się już gotowym światem, a stworzyła swój własny, na podobieństwo naszego. Książkę czyta się szybko i przyjemnie.
              
Szczerze polecam tę książkę chociażby ze względu na jej ciekawą fabułę. Dzięki barwnym opisom osoby z wyobraźnią mogą patrzeć na te wydarzenia własnymi oczami.

Victoria Schwab to amerykańska autorka fantasy, znana głównie z serii Vicious. 

Monika, 13 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Wilga. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz