tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

wtorek, 26 czerwca 2012

"Teraz ją widzisz" - Joy Fielding - recenzja


Po książkę "Teraz ją widzisz" sięgnęłam zachęcona opiniami innych czytelników. Nie zawiodłam się. Wręcz przeciwnie - przez kilka godzin nie mogłam oderwać się od tej powieści.

Joy Fielding ma na swoim koncie wiele powieści o różnej tematyce. Tym razem przedstawia nam portret opuszczonej kobiety, która mimo upływu dwóch lat od zaginięcia córki, wciąż nie może pogodzić się z jej utratą.

Odkąd dwa lata temu zaginęła dziewiętnastoletnia Devon, jej matka żyje w ciągłej rozpaczy. Codziennie zaczepia dziewczyny, które choć trochę wyglądem przypominają córkę. Wkrótce cała rodzina ma już dość jej obsesji. Na kilka dni przed 25 rocznicą ślubu, mąż Marcy, Peter decyduje o rozstaniu.  Wcześniej zaplanowana wspólna podróż do Irlandii wydaje się być nieaktualna, jednak kobieta postanawia pojechać sama. Siedząc w pustym irlandzkim barze zauważa dziewczynę podobną do Devon. Absolutnie pewna, że to jej zaginione dziecko wznawia poszukiwania.

Tym razem sprawy przyjmują nieoczekiwany obrót. Wkrótce Marcy znajduje drogę, która ma doprowadzić ją do córki… Jaki skutek przyniosą jej starania?

Głównym atutem powieści jest język. Lekki, dzięki czemu o poważnych sprawach czytało się szybko, a kolejne wątki wciągały mnie jeszcze bardziej. Dodatkowo podobał mi się sposób w jaki autorka przedstawiła bohaterów. Opisała ich tak, że mogłam wyrobić sobie o postaciach własną opinię. 

Polecam wszystkim fanom książek psychologicznych oraz thrillerów!

Ania, 15 lat


Wydawnictwu Świat Książki dziękuję za wspaniałe chwile spędzone z lekturą.





2 komentarze:

  1. fantastic pictures honey ;)
    I hope you have a lovely day

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zachęcająco :D

    Zapraszam na: http://recenzentka-fawelotte.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń