tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

poniedziałek, 3 grudnia 2012

"Zapomniałam, że Cię kocham" - Gabrielle Zevin - recenzja



Zapomniałam, że Cię kocham - Zevin Gabrielle
Zastanawialiście się kiedyś, jak jeden wybór może zmienić Wasze życie? Naomi Porter pewnie też tego nie wiedziała do pewnego sierpniowego dnia... Wtedy to wybrała orła zamiast reszki i... przegrała. 

Musiała wrócić do redakcji po aparat, gdzie... spadła ze schodów. W drodze do szpitala obudziła się z amnezją. Później uświadomiła sobie, że nie pamięta ostatnich 4 lat ze swojego życia. W całym tym zamieszaniu pomógł jej James, który powiedział, że jest jej chłopakiem. Ale przecież Naomi nie pamięta rozstania rodziców, przeprowadzki czy narzeczonej taty.  A już na pewno nie wie czy jej chłopakiem jej James, Ace czy Will. Nie wie też komu może ufać i w co wierzyć. Jednym słowem jest w kropce... 

Gabrielle Zevin pokazuje nieco banalną historię o nastolatce, gdzie dużą rolę odgrywa zauroczenie. Jednak z drugiej strony mamy opowieść o dziewczynie odkrywającej swoje prawdziwe "ja".

Na początku "Zapomniałam, że Cię kocham" miałam wrażenie, że ten tytuł odnosi się do chłopaka Naomi. Ale czy słusznie?...

Książkę czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Ja pochłonęłam ją w zaledwie 3 dni! Szczególnie polecam na deszczowe wieczory z kubkiem herbaty!


Lucinda, 15 lat



Za książkę dziękuję Wydawnictwu  Initium.



1 komentarz:

  1. Czytałam ,,Gdzie Indziej" i jestem oczarowana tą książką ,więc chętnie przeczytam też ,,Zapomniałam ,że Cię kocham".

    OdpowiedzUsuń