tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

niedziela, 6 stycznia 2013

"Tajemnica ginącego lasu" - Jerzy Miosga - recenzja


Jerzy Miosga„Tajemnica ginącego lasu” jest jego pierwszą książką.

Dwunastoletni Tomek i jego przyjaciele: Paweł, Krzysiek i Emilia, wyruszą w pełną przygód podróż. Chcą pomóc elfom i krainie podwodnego świata, ponieważ zła królowa Gizela chce zniszczyć przyrodę. 

Królowa nie ułatwi tego zadania swoim przeciwnikom, będzie zsyłała na naszych bohaterów przeróżne przeciwności, w tym swoje potwory. Poza zacieśnieniem przyjaźni, nie zabraknie miejsca na młodzieńczą miłość...

Czy uda się im wygrać?
Czy stawią czoło wszystkim przeciwnościom?
Czy flora zostanie ocalona?
Jaką tajemnicę kryje w sobie ginący las?

Szczególnie polecam tę książkę dzieciom. Znajdują się w niej kolorowe i plastyczne ilustrację, co dobrze wpływa na rozwój wyobraźni.

Książka jest napisana łatwym językiem i szybko się ją czyta. Mnie nie szczególnie przypadła do gustu, ponieważ wydaje mi się, że wyrosłam już z tego typu opowieści. Sięgając po tę książkę spodziewałam się chyba czegoś bardziej magicznego. Natomiast młodsi czytelnicy, na pewno znajdą w niej coś dla siebie.

Książka uczy nas jak wartościowa jest przyjaźń i koleżeństwo.

Jeżeli kogoś zainteresuje ta lektura, jest również jej kontynuacja. Książka nosi tytuł „Tajemnica ginącego lasu dlaczego ja?”.

Polecam,
Werwik, 14 lat


Wydawnictwu W drodze dziękuję za możliwość przeczytania książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz