tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

czwartek, 27 marca 2014

„Sasha” - Joel Shepherd - recenzja

Sasha - Joel ShepherdSasha – była księżniczka, żyjąca obecnie w odosobnieniu od rodziny – jest podopieczną bohatera, znanego w całym królestwie. Razem z nim wyrusza na wyprawę, na północ,  gdzie rozgorzały walki między dwoma tradycjami.

„Sasha” to pierwszy tom serii „Próba krwi i stali”. Utrzymana jest w klimacie przygodowym.
            
Już na początku akcji zostajemy „wchodzimy” w życie głównej bohaterki książki – tytułowej Sashy. Mnogość postaci, występujących w powieści, sprawia, iż czytając co chwilę musiałem sprawdzać kto jest kim. Także długie rozdziały nie były stworzone dla mnie, ponieważ jestem zwolennikiem krótszych, mniej więcej równych, rozdziałów, a nie tak jak tutaj.

Jednak wraz z rozwojem akcji książka wciąga, dzięki czemu można odbyć daleką podróż nie ruszając się ze swojego fotela. Nie wiesz: co czyha za rogiem? co nakłania cię do przewrócenia następnej strony? jak wszystko się skończy?.

Gdybym musiał wystawić powieści ocenę szkolną, to miałbym wielki problem,  jak dla mnie, książka jest różna pod wieloma względami i nie umiem  powiedzieć czy była dobra czy zła. Na pewno jest  godna przeczytania, jednak mnie nie za bardzo „leżała”. Niemniej na pewno znajdzie się duża grupa osób, która powie, że powieść jest idealna. Może kiedy przeczytam ją jeszcze raz i  ja do nich dołączę.

Kowal, 14 lat


Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz