tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 4 marca 2015

"Pas Deltory: mroczne ziemie" - Emily Rodda - recenzja

Okładka książki Pas Deltory: Mroczne ZiemieTo już trzecia z kolei część sagi opowiadającej o trójce przyjaciół - Liefie, Bardzie i Jasmine, którzy wyruszyli w niebezpieczną wyprawę, aby zdobyć Pirrańską Piszczałkę. Do tej pory udało im się uzyskać 2 części, ale żeby móc skompletować całość potrzebna im jeszcze jedna ostatnia część. Piszczałka jest im potrzebna, gdyż tylko jej boi się Władca Mroku, który więzi tysiące Deltoran.

Przyznam się, że nie czytałam dwóch poprzednich części Pasa Deltory, więc było dla mnie dosyć trudne zorientować się w różnych postaciach, miejscach i wątkach. Po jakimś czasie z grubsza rozumiałam o co chodzi, jednak ciągle nie rozumiałam pewnych rzeczy. Zresztą pomijając fakt mojej niewiedzy, książka nie do końca mnie zachwyciła. Wydarzenia wydawały mi się rozmieszczone dość chaotycznie, bohaterowie byli "niewyraźni" i wszystko to przypominało mi słabą podróbkę ,,Władcy Pierścieni". Co prawda, może inaczej by mi się ją czytało, gdybym znała 2 poprzednie części, ale na chwilę obecną mogę tylko stwierdzić, że mi się nie podobała. 


Sheri, 14 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Egmont.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz