tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 3 października 2012

Assassin's Creed: Bractwo" - Oliver Bowden - recenzja


Oliver Bowden znany również jako Anton Gill jest uznanym pisarzem i historykiem renesansu. Napisał już pięć książek o bractwie asasynów. Opowieść oparł na bestsellerowej grze komputerowej firmy Ubisoft.

Assassin’s Creed: Bractwo - Oliver BowdenW renesansowym Rzymie rządzi bezlitosna rodzina Borgiów. Głową tej rodziny jest sam papież Aleksander VI. Pragnie przejąć władzę nad całą Italią. Jednak jeszcze groźniejszy jest jego syn, Cesare Borgia.  Gdy napada on na siedzibę asassynów w Monteriggioni i porywa ukochaną Ezia Auditore da Firenze, asasyn rusza w pościg. I tak rozpoczyna się jego walka z rodziną Borgiów.

Jest to książka oparta na faktach historycznych, w którą został wpleciony wątek przygodowy. Od pierwszych stron wciągają czytelnika przygody dzielnego asasyna. Książkę czyta się bardzo łatwo, gdyż jest frapująca.

Moim zdaniem jest to niecodzienna książka. Do tej pory nie byłam przekonana do powieści o tematyce historycznej, ale ta powieść zmieniła mój punkt widzenia. Polecam ją każdemu, gdyż każdy znajdzie tu coś dla siebie. Książka zawiera nie tylko wątki historyczne, ale także przygodowe i romantyczne. 

Nikki, 14 lat         

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Insignis.

4 komentarze:

  1. Świetna książka. Polecam do przeczytania !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja do tego podchodziłam i setki stron nie zdzierżyłam... "Polecam" nikomu nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zależy kto co lubi. Mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała ta seria jest beznadziejna oczywiście według mnie

    OdpowiedzUsuń