tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

poniedziałek, 11 marca 2013

„Circus Maximus” - Damian Dibben – recenzja


Damian Dibben jest pisarzem pochodzącym z Londynu. Ostatnio miałam przyjemność spotkać się z pierwszą częścią „Strażników historii”. Teraz przeczytałam drugą część - Circus Maximus 
Circus Maximus - Damian Dibben
Są to książki fantastyczne, w których bohaterowie przenoszą się w czasie.

Po ostatniej wyprawie w celu ratowania swoich rodziców Jace zauważa, że do tej pory marnował życie. Pragnął podróżować w czasie, lecz jego małe doświadczenie mogło przynieść coś złego. Kiedy zostaje wysłany po odebranie atomium wpada w kłopoty i nie przywozi cennego płynu. 

Jego przyjaciele zostają wysłani w podróż do Rzymu do I w n.e. w poszukiwaniu Topaz i Agaty Zeldt. Jace pragnie jechać z nimi, jednak rodzice postanawiają wrócić z nim do prawdziwego domu. Wtedy pojawia się szansa na naprawdę niesamowitą przygodę.


Ta część, tak jak poprzednia, bardzo mi się podobała. Ciągłe zwroty akcji i pomysłowość bohaterów sprawiają, że czytelnik się nie nudzi.

Na początku myślałam, że ta książka jest podróbką wszystkich innych o podróżach w czasie, jednak po kilku stronach zorientowałam się, że każdy bohater ma swój odrębny charakter, a każda przygoda nie zawsze kończy się powodzeniem.
            
Polecam wszystkim, którzy lubią podróżować w czasie:)

            Polecam.
            Lampart, 16 lat


Za Strażników historii dziękuję Wydawnictwu Egmont. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz