tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

"Wielka chmura, brat i ja" - Katarzyna Prudło - recenzja


Kto z nas nie pamięta tych czasów, kiedy najlepsza książeczka była wierszowaną książeczką, a najlepsze ilustracje to te, które potem próbowaliśmy odrysowywać sami? Wszystkie te warunki spełnia ciekawe dzieło Katarzyny Prudło oraz ilustratorki Alicji Rybickiej. 

Wielka chmura, brat i ja
Obie Panie postanowiły stworzyć książkę, która "porwie" wszystkie maluchy w fascynującą podróż przez... codzienność. Bo przecież tyle niezwykłości czeka na nas, kiedy tylko wstaniemy z łóżka! 


Kim jest Nuda?
Co w dziecięcym pokoju porabia Straszliwy Potwór?
A co, gdyby po ulicy przeszło... Marzenie?

Wszystkie te sekrety odkrywa przed nami Katarzyna Prudło, natomiast Alicja Rybicka pomaga najmłodszym w wyobrażeniu sobie wszystkich tych cudów - Straszliwych Potworów, kosmosu, a nawet Takiego Coś.

Książeczka przypomniała mi moje dzieciństwo, kiedy stanowczo domagałam się codziennej porcji wierszyków, autorek takich jak: (kto ich nie zna?) Wanda Chotomska, czy Danuta Wawiłow. Również mnie zachwycały kolorowe ilustracje, toteż przeglądając "Wielką chmurę..." niejednokrotnie zatrzymywałam się na jakimś szczególnie udanym obrazku i przypominałam sobie miłe, nie tak dawne czasy. 


Ania, 16 lat

Dziękuję Wydawnictwu WAM za piękną książeczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz