tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

poniedziałek, 7 marca 2016

"Tęczowy Kryształ" - Katarzyna Łysoń - recenzja

Okładka książki Tęczowy Kryształ
Gdybym miała określić tę książkę jednym słowem powiedziałabym, że jest ona wręcz niezwykła. Magia i tajemnica biją praktycznie z każdej strony tej powieści. W sumie nie ma co się dziwić, ponieważ ,,Tęczowy Kryształ'' jest pozycją z gatunku fantasy. 

Jednak ja scharakteryzowałabym ją bardziej jako baśń. Baśń, w której nie brakuje gadającego kota, wielkiego smoka, mężnego rycerza, pięknej królewny, przebiegłego czarownika ani młodego chłopca z niezwykłym kryształem. Akcja powieści rozgrywa się w magicznej krainie Terravii. Tam właśnie główny bohater Dorian wraz ze swoimi przyjaciółmi przeżywa wspaniałe przygody, aby wypełnić powierzoną mu misję. 

Książkę czyta się bardzo szybko. Spodobała mi się, głównie ze względu na styl pisania autorki. Jest jednak coś do czego mogę się "przyczepić". Cała historia jest bardzo przewidywalna. Już praktycznie po paru rozdziałach mogłam się domyślić, jak skończy się książka. Nie przypadły mi do gustu również ilustracje w środku, które bardziej przypominały czarno białe plamy niż to co miałyby przedstawiać. 

Jednakże biorąc pod uwagę wszystkie aspekty ,,Tęczowego Kryształu'' i przymykając oko na pewne niedociągnięcia uważam, że to bardzo dobra książka i przypadnie do gustu każdemu miłośnikowi fantasy.



Olivka :) , 13 lat 

Egzemplarz do recenzji otrzymaliśmy od Autorki.

1 komentarz:

  1. To może być coś dla mnie! :) / C.

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń