tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

wtorek, 20 grudnia 2011

Zapraszamy do zabawy z okazji 5000 odwiedzin!

Witam wszystkich odwiedzających naszego bloga mimo przedświątecznego szaleństwa! 

Zapraszam do kolejnej zabawy. tym razem można wygrać książkę "Powrót królów" Silvany De Mari. Jest to dalszy ciąg "Ostatnich zaklęć"

Aby zdobyć tę powieść wystarczy, tradycyjnie już, zgłosić chęć posiadania w komentarzu do tego posta i zostawić swojego maila, aby można było powiadomić o ewentualnej wygranej.

Zgłaszać się można do 28 grudnia do północy. 29 -go wylosujemy szczęśliwca, do którego wyślemy książkę.

Miłej zabawy!


31 komentarzy:

  1. Wyrażam chęć posiadani książki, pozdrawiam serdecznie. e-mail madmad35opole@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska-chciałabym ją mieć! agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. :)
    kadzia97@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    kotek2622@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie się zgłaszam :) bartczak.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również wyrażam chęć otrzymania tej książki :) kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja również!!! :) dorotaramotowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super:) Zgłaszam się!:)
    mcrox101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się;))

    shczooreczek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Idę za ciosem, kto wie, może mi się znowu uda ;)
    migaweczka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że się zgłaszam;)

    sylwiam19@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam chęć przyjęcia książki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :) nautek95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zgłaszam po książkę...ania123423@wp.pl

    I zapraszam na swój blog i na świąteczny konkurs z dużą ilością nagród. http://mojerecenzjeksiazek.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się:)
    werabibi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również zgłaszam się.
    bartczakalicja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem chętna:)
    natka_stm@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. a, co mi tam, zgłaszam się i pozdrawiam cieplutko :)
    boopoland@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście... ostrowkierwinski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! karolka18112@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. :)
    gabrielasutor@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też chce
    jasia666@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się ;)
    farmamedyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie się zgłaszam :)
    Bogusia
    bemeraude@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :)
    tetiisheri@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :D kaska.alchemik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ;)
    angela681@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    akane_tendo@wp.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. Zgłaszam się.
    annabartczak26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń