tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 20 marca 2013

"Pocztówka z Toronto" - Dariusz Rekosz - recenzja


Pocztówka z Toronto - Dariusz RekoszDariusz Rekosz to autor książek dla ludzi w każdym wieku. Pisze także scenariusze i felietony, animator kultury i twórca słuchowisk radiowych.

Monika to uczennica gimnazjum w niedużym mieście. Ze swoją przyjaciółką Mrówą zawsze trzymają się razem. W trzeciej klasie do ich klasy dołącza Dominik, który widocznie wpadł w oko Mrówie. Od tego czasu przyjaźń Moniki z jej przyjaciółką nie jest taka jak przedtem.  

W szkole zaczynają się dziać bardzo niepokojące rzeczy, a Monika może się wplątać się w ciemne interesy. Do tego kłopoty Moniki w domu naprawdę ją przygnębiają, bo pieniędzy ledwo starcza z miesiąca na miesiąc, aż tu nagle coś się staje…

Książka „Pocztówka z Toronto” Dariusza Rekosza jest bardzo wciągającą lekturą. Perypetie Moniki bardzo mnie zaintrygowały, czuję, że się z nią związałam :)

Ze względu na małą objętość powieść może przekonać do siebie mniej zagorzałych czytelników. Książka jest wprost na jeden dzień, bo jak zaczniesz czytać, to na pewno jej nie odłożysz. 

Muszę jeszcze napisać chociaż jedno zdanie o okładce, bo to ona mnie przyciągnęła,tak właśnie zachęca się czytelnika do wybrania książki. Prosto, a zarazem intrygująco,  

Polecam 
Grazia, 16 lat


Wydawnictwu Egmont dziękuję za możliwość przeczytania książki.

1 komentarz:

  1. Czytałam "Siostrzyczkę" Rekosza. Zupełnie inny klimat i docelowa grupa odbiorców, ale przekonał mnie do siebie do tego stopnia, że jeśli
    "Pocztówka..." wpadnie mi w ręce nie będę się wahać ani chwili:)

    OdpowiedzUsuń