tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

czwartek, 13 listopada 2014

„Zaczaruj mnie” - Karolina Frankowska - recenzja

Karolina Frankowska to pomysłodawczyni i scenarzystka pierwszych serii „Prawa Agaty”, serialu TVN, który gromadzi od kilku sezonów ponad dwumilionową widownię. Pracowała także przy takich produkcjach serialowych i fabularnych jak „Komisarz Aleks”, „Kryminalni”, „Dlaczego nie” czy „Tylko mnie kochaj”.

Okładka książki Zaczaruj mnieZośka, Kaśka i Bartek to trójka przyjaciół. Jednym bardziej układa się w życiu, drugim nieco gorzej. Kaśka pracuje jako charakteryzatorka na planie popularnej telenoweli. Bartek to były student marketingu i bankowości, bo rzucił je, gdy zostawiła go dziewczyna. Obecnie wylatuje z każdej pracy, a jego marzeniem jest otworzyć własny sklep z koszulkami. Zośka skończyła studia i jest magistrem psychologii. Jak idą jej próby zaczepienia się w tej branży? Delikatnie mówiąc - nie najlepiej. Ich życie zmienia się, gdy pewnego dnia idą do parku z łopatą i kilkoma karteczkami i co dalej? Mogę Wam tylko powiedzieć, że nic już nie będzie takie jak dawniej.


Według mnie to całkiem przyjemna książeczka, idealna na długie jesienne wieczory. Co prawda nie wszystkim przypadnie do gustu postać Zosi Morawiec, bo swoją irytująco- głupawą osobą może lekko zniechęcić czytelników, ale uwierzcie mi - barwność charakterów Bartka, Kaśki, Szymona, brata Zosi -  Piotrka, a nawet Dresa z yorkusiem wynagrodzą Wam to z pewnością! 

Kim są Ci wymienieni przeze mnie bohaterowie? 
I jaką rolę odegrają w życiu pani magister?
Przeczytajcie o tym koniecznie w tej ciepłej i pełnej humoru, miłości i wzruszeń powieści! Polecam ją szczególnie wszystkim fankom lub fanom komedii romantycznych, gdyż "Zaczaruj mnie" to idealny materiał na ekranizację!




3sorrow, 14 lat


Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Literackiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz