tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 25 maja 2016

"Glosarium" - Kazimierz Wójtowicz - recenzja



Niedawno w moje ręce wpadła niesamowita pozycja:

"GLOSARIUM - Ogród na nowo kwitnący!" wydawnictwa ALLELUJA - wielki zbiór różnych głosów „złotych myśli”, przysłów, anegdot, ciekawostek i opowiastek z życia świętych i wybitnych, a także zwykłych ludzi, zgrupowany w czterech działach tematycznych: Bóg i wiara, Świat i świętowanie, Człowiek i życie oraz Kościół i modlitwa; (zawiera m.in.: Drobnotki, Przypiski, Notki, Opowiastki, Ramotki, Okruchy, Przyczynki, Alikwoty, Znikomki).

Jeśli nie przerazisz się objętości (1294 strony!) to z pewnością zachwycisz się tą książką! 

Mnie pochłonęła całkowicie i już martwię się, co będzie jak się skończy... Bo to nie jest zwykła lektura, to przyjaciel, z którym chcesz się codziennie spotykać. Odkrywać jej piękno, bogactwo, mądrość i radość życia! 

Książka księdza Wójtowicza trafiła dokładnie w moje upodobania czytelnicze i przemyślenia na temat życia, wiary, codziennego zabiegania.

Rzadko polecam coś do kupienia, ale tę pozycję warto mieć na własność, warto kupić mamie lub tacie, w końcu właśnie zbliżają się ich święta :) Ja mojego Glosarium z pewnością nikomu nie pożyczę, mogę tylko pokazać i zachęcić do zakupu tej cudownej pozycji!


Monika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz