tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

poniedziałek, 26 września 2016

"Inna niż wszystkie" - Joshilyn Jackson

Kai nigdy nie była stereotypową matką. Często się przeprowadzała,  dziecko traktowała nietypowo, nie zawsze podejmowała właściwe decyzje. W końcu zaprowadziło ją to...

Gdzie, nawet sama jej córka nie jest tego do końca pewna.

Paula od wielu lat nie widziała się z matką. Jej jedyną formą kontaktu z Kaią są comiesięczne czeki z pieniędzmi. Czeki zawsze są podejmowane, mimo to od wielu lat nie zamieniły ze sobą słowa.

Paula ma swoje własne, uporządkowane życie. Jest cenioną prawniczką, znaną ze swojej bezwzględności. Nie potrzebuje matki, jej chaosu i problemów. Wysyłanie pieniędzy załatwia sprawę i ucisza sumienie. Do czasu. Gdy koperta z czekiem wraca, całe życie Pauli odwraca się o 180 stopni. Już nic nie będzie takie samo.

Czy Paula spotka się z matką?
Co takiego wydarzyło się między kobietami?

Ta książka jest inna niż wszystkie...

Już od dawna, czytając książkę, nie zastanawiałam się tak mocno, o co w niej właściwie chodzi. Relacje Pauli i matki były dla mnie tak niezrozumiałe, tajemnicze i intrygujące, że po prostu musiałam się dowiedzieć, co właściwie między nimi zaszło. I na szczęście, dowiedziałam się. Autorka wolno odsłania całą prawdę o dzieciństwie kobiety, które łatwe  z pewnością nie było. Choć dużo się dzieje, koniec układa się w logiczną całość.

Nie byłam dobrze nastawiona do tej książki. Może właśnie dlatego zostałam tak mile zaskoczona. Dlatego też mogę z czystym sumieniem polecić tę książkę innym czytelnikom.


Katia, 16 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Burda Książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz