tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

czwartek, 2 stycznia 2014

"Przerwany rejs"- Heike Dorsch- recenzja

Przerwany rejs - Heike DorshBiorąc książkę z "recenzenckiego" regału szkolnej biblioteki przez chwilę przemknęła mi myśl: "Hm, obieujący tytuł.". Następnego wieczoru sięgając po książkę zastanawiałam się z czym przyjdzie mi się zmierzyć. Fantasy, kryminał, science- fiction? 

Otwierając książkę całkiem przypadkowo natrafiłam na znajdujące się w samym środku zdjęcia. Zaskoczona dokładniej obejrzałam okładkę. Nic niezwykłego. Tytuł, autor, krótka notka. Moją uwagę przykuły jednak dwa słowa zapisane u rogu:  "Prawdziwa historia"! Przez całe swoje życie  nie przeczytałam choćby jednej książki opierającej się na prawdziwej historii. Chociaż no może... To nie ważne! Postanowiłam wziąć się w garść i nie zważając na niedokończone wypracowanie z polskiego zaczęłam czytać.


Czy to możliwe by coś co zaczyna się tak obiecująco skończyło się tak tragicznie? Historia Heike i Stefana dogłębnie mnie poruszyła. Ois podrózy dookoła świata taki niesamowity. Tyle szczęścia, by na końcu zaznać takiej tragedii? Nie mogę wam nic zdradzić, aby nie popsuć przyjemności czytania. Zamykając książkę wpatrywałam się w okno i myślałam o Przerwanym rejsie.

Książka, która tak mną wstrząsnęła jest bezwarunkowo godna polecenia! Zastanawiam się tylko nad jednym: Czy ten rejs na pewno został przerwany?

Sprawdźcie sami, a nie pożałujecie!


Bestseller, 13 lat


Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Hachette.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz