tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

piątek, 21 września 2012

"Las przeznaczenia" - Adam Stojałowski - recenzj



Warszawska Firma Wydawnicza przysłała niedawno do naszego Młodzieżowego Klubu Recenzenta książkę autorstwa Adama Stojałowskiego pod tytułem "Las przeznaczenia". Pan Stojałowski mieszka obecnie w Gdańsku z żoną i synkiem. W wolnych chwilach wraz z rodziną zajmuje się sportem.

Przyznam, że gdy wzięłam tę książkę do ręki, to miałam mieszane uczucia. Okładka niezbyt przyciąga uwagę, a opis z tyłu nie należy do najciekawszych. Poza tym w "Lesie przeznaczenia" znajdziemy ilustracje, które moim zdaniem niekoniecznie powinny się tam znaleźć, gdyż zaburzają nasze własne wyobrażenia. 

To wszystko spowodowało, że byłam bardzo mile zaskoczona "wchodząc" w książkę. Dlatego, że książka jest ciekawie zbudowana, gdyż tak naprawdę sami układamy opowieść swoimi decyzjami. Mogę zdradzić, że autor opowiada o chłopcu, który wybiera się na jednodniową wycieczkę do Lasu Przeznaczenia. I od tej chwili jesteśmy "panami" jego losu. Każdy jego ruch zależy od wyboru czytelnika. 

W historii, którą ja stworzyłam najbardziej zaskoczyło mnie zakończenie. Przeczytałam ją dosłownie w parę chwil, bo jest bardzo cienka, skierowana raczej do młodszych czytelników. Radzę też przeczytać tylko historię wykreowaną przez nas, gdyż reszta może zaburzyć odbiór tej lektury.

Czy odważysz się stawić czoło przygodzie i podążyć ścieżką własnej wyobraźni?

Lucinda, 15 lat

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Warszawskiej Firmie Wydawniczej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz