tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

wtorek, 8 października 2013

"Fantastyczny świat Tomka Łebskiego" - Liz Pichon - recenzja

Fantastyczny świat Tomka Łebskiego - Liz PichonDlaczego ja muszę mieć tak wredną siostrę, rodziców i nauczycieli, którzy się o wszystko czepiają? A na dodatek być zakochanym w dziewczynie, która nie chce na mnie spojrzeć, bo zawsze robię z siebie pajaca?

Te problemy przez cały czas towarzyszą Tomkowi Łebskiemu - uczniowi piątej klasy szkoły podstawowej, który bardzo lubi rysować i czytać komiksy. Czasami jego zbyt bujna wyobraźnia sprawia mu kłopoty, ale Tomek się tym nie przejmuje. Zawsze stara się znaleźć wyjście z sytuacji. 
Jest naprawdę wielkim optymistą i to mnie skłoniło do tego, że bardzo chętnie zabrałam się za czytanie tej książki.

Główny bohater w niezwykle zabawny i ciekawy sposób opowiada o swoim codziennym życiu. Z wielkim zapałem mówi o pasjach. Jego przemyślenia są poparte rysunkami, które prezentują się naprawdę fantastyczne. Jego wypowiedzi są bardzo proste, ale od razu trafiają do czytelnika. Opisuje żarty jakie robi swojej siostrze, a także jak wymiguje się od oddania pracy domowej nauczycielowi. Z każdą stroną coraz bardziej się z nim utożsamiałam. Z każdą stroną coraz bardziej miałam ochotę się dowiedzieć co znowu wymyśli i jak potoczą się jego dalsze losy.

Dla osób, które lubią lekką lekturę jest to pozycja obowiązkowa. Dawka dobrego humoru gwarantowana.

Autorką jest Liz Pichon. Jej największym sukcesem jest seria o Tomie Gatsie. Jest znaną ilustratorką. Wielokrotnie nagradzana m.in. Smarties Silver Award.

Serdecznie polecam

Dydelf, 14 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Zielona Sowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz