tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

wtorek, 28 stycznia 2014

"Czerwień Rubinu" - Kerstin Gier - recenzja (audiobook)

Czerwień Rubinu. Trylogia czasu. (MP3) - Kerstin GierKsiążkę ,,Czerwień Rubinu" pierwszy tom Trylogii Czasu wybrałam dlatego, że była... audiobook'iem. 
Powieść czytałam wcześniej w wydaniu papierowym i byłam ciekawa, która wersja jest lepsza.

Bohaterką książki jest Gwendolyn - zwykła szesnastoletnia dziewczyna. Uwielbia plotkować ze swoją najlepszą przyjaciółką o wielu, naprawdę wieeeelu rzeczach. Mogą sobie powiedzieć wszystko. Bo Leslie zna najbardziej strzeżoną tajemnicę rodziny Montrose - wie, że kuzynka Gwendolyn, Charlotta posiada gen podróży w czasie. Cóż, aktualnie on się jeszcze nie uaktywnił, ale to na pewno zdarzy się niedługo. Bo Charlotta miewa ostatnio dziwne mdłości - a przecież wiadomo, że jest to pierwsza oznaka rychłego przeniesienia się w czasie.   
Gdy jednak to Gwendolyn ląduje w średniowieczu, zaczyna mieć poważne wątpliwości co do tego, kto naprawdę jest rubinem....

Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie słuchałam audiobooka. Nie wiedziałam dokładnie, czego się spodziewać. Słuchając  Małgorzaty Lewińskiej zwracałam uwagę na szczegóły, które wcześniej przeoczyłam. Miło było dać się porwać magii głosu lektorki.

Niestety, ten sposób strasznie wydłuża czas czytania i ja osobiście wolę papierową wersję. Ale dla zabieganych, którzy nie mogą sobie pozwolić na relaks z książką w zaciszu kanapy :), audiobook na telefon bądź MP3 będzie doskonałym wyborem.  

Myślę, że każdej niepoprawnej romantyczce spodoba się powieść Kerstin Gier - choć ostrzegam : nie skończy się na jednym tomie!


Ethne, 14 lat

Audiobook ukazała się nakładem Wydawnictwa Egmont.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz