tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

poniedziałek, 2 marca 2015

"Fotografomannia" – Wojciech Mann - recenzja

Okładka książki Fotografomannia. Obrazki autobiograficzne,,Fotografomannia’’ to niezwykła autobiografia Wojciecha Manna. Niezwykła, bo zaopatrzona w dziesiątki różnych zdjęć z dzieciństwa i młodości autora. To podróż nie tylko w przeszłość Manna, ale i Londynu, PRL-owskiej Polski czy nawet Barcelony. Każdy kadr uzupełniony jest jakimś komentarzem. Wszystko to tworzy ,,Fotografomannię’’.

Ciężko mi ocenić tę książkę, gdyż po prostu nieco zawiodła moje oczekiwania. Nie okazała się tak ciekawa, jak sądziłam sięgając po tę pozycję. Owszem, czyta się szybko. Niektóre historie są ciekawe, w innych nie dostrzegłam nic, co byłoby według mnie interesujące. Tak samo ze zdjęciami. Było parę takich, które przykuły mój wzrok, jednak w większości tylko rzuciłam na nie okiem, skupiając się głównie na przeczytaniu dołączonego komentarza.

Ogólnie rzecz biorąc, ,,Fotografomannia’’ nie jest książką, którą poleciłabym innemu czytelnikowi. Niektóre historie były bardzo interesujące, inne mnie znudziły. Całość nie tworzy takiego obrazu, jaki bym z czystym sercem zarekomendowała. Po prostu.


Katia, 14 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Znak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz