tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

czwartek, 3 grudnia 2015

''Gry i zabawy Mikołajka na przerwy w szkole'' - recenzja

Okładka książki Gry i zabawy Mikołajka na przerwy w szkole''Gry i zabawy Mikołajka na przerwy w szkole'' to książka  z wieloma ciekawymi pomysłami jak spędzić przerwy w szkole. Ukazane są w niej niezwykle śmieszne kawały, tajne kody i łamigłówki, trudne sztuki origami, rozmaite gry z piłką i wiele, wiele innych, a to wszystko na poziomie 1 klasy podstawówki. Pokazuje ona, że do fajnego spędzenia czasu nie jest potrzebny komputer ani telefon. Wnętrze książeczki ubogacają jeszcze kolorowe ilustracje i obrazki.

Ważna jest też wielkość tego poradnika. Jest nie za duży,  nie za ciężki, poręczny  - po prostu w idealnym formacie. Nie obciąży zbytnio plecaka ucznia podstawówki. Można go nosić ze sobą codziennie do szkoły, by w każdej chwili do niego zaglądnąć po podpowiedź, jak umilić sobie czas w wolnej chwili.


Na początku ta książka wydawała mi się po prostu dziecinna, ale jak pomyślałam z jakich rzeczy śmiałam się ja, w co się bawiłam i spojrzałam na to pod innym kątem - zupełnie zmieniłam zdanie. Wbrew pozorom ta mała książeczka zawiera naprawdę dużo ciekawych zabaw i według mnie na pewno przypadnie do gustu wielu dzieciom.

Olivka, 13 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Znak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz