tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

czwartek, 26 października 2017

,,Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa'' - Shuky Shuky - recenzja

Tematem mojej recenzji będzie jeden z komiksów paragrafowych pt. ,,Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa". Został on wydany w 2017 roku przez wydawnictwo Foxgames. Za ilustracje oraz scenariusz odpowiada Ced.


Komiks ten jest nową odsłoną przygód słynnego detektywa, w której może wziąć udział również czytelnik. Przesłuchania, poszlaki, dochodzenie - możemy doświadczyć tego lepiej, niż kiedykolwiek. Przebieg wydarzeń zależy od nas i to właśnie jest w tym najlepsze. Książka daje do myślenia, zmusza do użycia szarych komórek i wykorzystania sztuki dedukcji (nawet w najmniejszym stopniu), dzięki czemu możemy poczuć się częścią śledztwa. Oprócz tego jest też świetną zabawą oraz możliwością ponownego wkroczenia w świat Holmesa. 

Jedyną rzeczą, którą niestety muszę skrytykować, jest forma komiksu. Domyślam się, że trudno byłoby zrobić to inaczej, lecz uważam, że obrazki zostały rozmieszczone w zbyt wielkich odstępach, co może powodować pewne ,,problemy techniczne". Gdy uzupełniałam zaznaczone pola, musiałam zaznaczać przeczytane przeze mnie strony najróżniejszymi przedmiotami, a gdy książka przez przypadek się zamknęła, serce stanęło mi na myśl o ponownym ich wyszukiwaniu.

Podsumowując, uważam komiks za bardzo przyjemną rozrywkę. Miło spędziłam czas, odrywając się od rzeczywistości w poszukiwaniu prawdy. Jedyną rzeczą, jaką bym zmieniła jest, tak jak wspomniałam wcześniej, rozmieszczenie obrazków. Jest to jednak tylko drobne utrudnienie, z którym można sobie poradzić.


basia331, 15 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Foxgames.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz