tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 3 czerwca 2015

"Modowe kolorowanie" - Marrie Perron - recenzja

Modowe kolorowanie - Perron MarieDo recenzji książki zazwyczaj zabieram się w podobny sposób. Przybliżam nieco bohaterów, uchylam rąbka akcji, starając się jednak zostawić pełen niedosyt, stwierdzam jakie uczucia wywołała u mnie lektura. Jednak jak dokonać tego wszystkiego, kiedy książka nie posiada bohaterów, jakichkolwiek wątków czy zwrotów akcji. Kiedy nie czyta się jej z zapartym tchem aż do ostatniej strony i to wszystko nie ze względu na nieudolność pisarza, ale ze względu na to, że całość jest jedną wielką kolorowanką! 

Zatem nieco ciężko jest mi to ocenić, bo brak mi nieco punktu odniesienia. Jednak patrząc w kontekście rysunków, wszystkie są śliczne, modelki atrakcyjne i ciekawe, choć nieco patykowate (jak na modelki przystało). Dodatki są ładne, w żadnym wypadku nie kiczowate ( ot tak, często bywa w kolorowankach dla dzieci). I ubrania są naprawdę ładne i jeśli komuś jakiś ciuch wyjątkowo wpadnie w oko, to nie ma obawy, gdyż są one opisane nazwą odpowiedniego sklepu ( mój ulubieniec to t-shirt do swidens). 

Generalnie, nie rozumiem nieco koncepcji tej książki. Może ona się spodobać osobom kreatywnym, uzdolnionym artystycznie czy interesujących się projektowaniem ubrań. Ja, do żadnych z wymienionych grup nie należę, zatem książka była dla mnie po prostu czymś ciekawszym, małą odskocznią, choć szczerze mówiąc nie wiedziałam, z której strony ją "ugryźć". Jednak, nawet dla osób (choć mimo wszystko w domyśle mam na myśli kobiety) nieco starszych, które chcą nieco przenieść się w czasy dzieciństwa, jednak pozostać na nieco wyższym poziomie od zwykłych kolorowanek z księżniczkami czy Kubusiem Puchatkiem.

Nie jestem pewna czy ją polecać, bo o takiej książce bardzo ciężko wyrazić swoją opinię. Ale z pewnością jest to coś innego i można zerknąć, chociażby ze zwykłej ciekawości.

P.S. Czteroletnia córeczka znajomej traktuje modelki jak wróżki i świetnie się bawi w trakcie kolorowania. Chyba odzywa się w niej mała kobietka :)


Sheri, 15 lat   

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Egmont.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz