tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

piątek, 27 kwietnia 2012

"Blondyn i Blondynka" - Magdalena Kulus - recenzja


 
 ,,Magda Kulus ma zanik mięśni, jeździ na wózku i codziennie zdobywa jakiś Mount Everest…’’ Gdy przeczytałam te słowa pomyślałam, że to kolejna książka , w której jest mnóstwo użalania się nad sobą i opowiadania jak to jest ciężko. Ale zaczęłam czytać, bo przecież każda powieść zasługuje na przeczytanie ... i przeżyłam szok! 

Jestem szczera w swojej książce. Nie poświęciłam zbyt wiele uwagi chorobie, wolałam opowiedzieć o rodzinie, Igorze, moim dniu. Choroba jest widoczna, nie ma tutaj co pisać – tak pani Magdalena Kulus zaczęła swój wieczorek autorski. Właściwie tyle wystarczyłoby, aby oddać całą fabułę. 

Po przeczytaniu zapragnęłam spotkać się z Panią Magdą. Nigdy się nie spotkałam z osobą, która mimo przeciwności losu ma w sobie tyle ciepła, tyle samo motywacji. No i to poczucie humoru! Ujmę to tak : MIESZANKA WYBUCHOWA! 

W skrócie : książka ,,Blondyn i Blondynka’’, to dziennik pełen emocji, zarówno tych dobrych jak i tych mniej przyjemnych. Można tam przeczytać na przykład o urodzinowej niespodziance. 

Na pewno historia godna polecenia! Sądzę, że każdy powinien mieć w sobie tyle pozytywnej energii. Każdemu człowiekowi wydaje się, że to jego problemy są najgorsze i najcięższe. Przez to wiele tracimy z życia. 

Co do kwestii, dla kogo przeznaczona jest ta książka? DLA KAŻDEGO! Dla starszych i młodszych, wysokich i niskich, szczęśliwych i niezadowolonych! Serdecznie polecam!
                                                                                                                              Aria, 14 lat
     
Za książkę dziękuję Wydawnictwu SOL

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz