tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

wtorek, 19 czerwca 2012

"Byle dalej "– Marta Owczarek, Bartłomiej Skowroński - recenzja


"Byle dalej. W 888 dni dookoła świata" to fascynujący i zachwycający zapis przygód. Główni bohaterowie wybrali się w niezwykłą podróż  dookoła świata - od Mongolii, przez Chiny, Nepal, Indie, Tajlandię i Kambodżę, Wietnam i Laos, Wyspy Pacyfiku, Malezję i Indonezję,  Australię, Nową Zelandię, Argentynę, Chile, Boliwię, Peru, Ekwador do Kolumbii.

Książka pokazuje wszystkie wydarzenia mające miejsce w ich niezwykłej podróży. Są tam opisane problemy z jakimi się spotykali, a także jakie piękne miejsca zobaczyli. Czytając książkę i oglądając niezwykłe fotografie, uświadamiałam sobie, że te wspaniałe miejsca w ogóle istnieją. 

Mam nadzieje, że gdy skończę studia, to wybiorę się w taką podróż, w 888 dni dookoła świata. Bardzo podobało mi się jak autorzy pokazywali odmienność kultur, są tu wszak pokazani zwykli ludzie, którzy jak my pracują i cieszą się z tego co mają. Jestem zachwycona niezwykłą architekturą Świątyń buddyjskich w Luang Prabang. Podoba mi się zdjęcie Rybaka z Si Phan Don. Bardzo lubię podróżować i byłam w wielu miejscach w Europie i nie tylko, ale po przeczytani tej książki wiem, że jeszcze wiele, bardzo wiele przede mną :)

Ufam, że kiedyś znajdę towarzysza, który wybierze się ze mną w taka podroż, i kto wie może i ja napiszę książkę. Pozycja bardzo fajna, gorąco polecam ludziom, którzy tak jak ja, chcą zobaczyć piękno jakim obdarzyła nas natura. 

Książka Pani Marty i Pana Bartka pokazuje, że nie trzeba być milionerem, żeby wyruszyć w podróż i spełnić swoje marzenia. Jest to idealna publikacja dla wszystkich marzących o niezwykłych przygodach. Polecam ją zarówno starszym, jak i młodszym czytelnikom. Podsumowując lektura bardzo interesująca, warta przeczytania. Jest w niej wiele pięknych  fotografii ludzi, budynków i niezwykłych miejsc.

Serdecznie zapraszam do czytania!

Lily, 17 lat

Za emocje przeżyte w trakcie czytania, serdecznie dziękuję Wydawnictwu Świat Książki.

2 komentarze:

  1. Bardzo przyjemna i zachęcająca recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka tez bardzo fajna , dzięki wielu zdjęciom zawartym w książce czytelnik może łatwiej wyobrazić sobie całe piękno jakie widzieli autorzy :D

    OdpowiedzUsuń