tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 14 listopada 2012

"Z kim płaczą gwiazdy" - Ewa Barańska - recenzja


Książka Ewy Barańskiej pod tytułem "Z kim płaczą gwiazdy" jest przeznaczona dla młodzieży, a szczególnie dla dziewcząt. Autorka prezentuje nam krótką, smutną opowieść, o pięknej miłości od pierwszego wejrzenia....

Z kim płaczą gwiazdy - Ewa BarańskaWeronika to mądra i ambitna dziewczyna, urodzona w bardzo majętnej rodzinie. Mieszka z piękną matką w jednorodzinnym domku w bogatej dzielnicy Rzeszowa. 
Michał to pracowity, inteligentny i wysportowany chłopak, mieszkający na przedmieściach Rzeszowa ze swoją liczną rodziną. 
Tych dwoje połączyła bardzo silna więź, która wróżyła piękną idealną miłość. Jednak tragiczny wypadek wystawia ich związek na trudną próbę. 

W jaki sposób życie poprowadziło dwoje ludzi, aż ich nici przeznaczenia połączyły się w jedną silną wstęgę? 
Czy ich miłość przezwycięży wszystkie przeciwności? 

Fabuła książki "Z kim płaczą gwiazdy" zaskoczyła mnie swoją bardzo szybką akcją. Osobiście lubię dłuższe powieści, więc trochę się obawiałam, czy ta pozycja przemówi do mnie. Stwierdzam teraz, że warto ją było przeczytać, gdyż autorka opisuje skutki nieszczęśliwego wypadku oraz bardzo trudną sytuację, w której może znaleźć się każdy z nas. Skłania to odbiorcę do chwili zadumy i kontemplacji nad własnym życiem.

Czytelniku, przeczytaj i przekonaj się o tym sam!

Dominika, 18 lat

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Telbit. 



1 komentarz:

  1. Świetna recenzja! Książka wydaje się bardzo ciekawa! Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać.
    Lena

    OdpowiedzUsuń