tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

poniedziałek, 3 czerwca 2013

„Wszystkie moje marzenia” - Agnieszka Sikorska – Celejewska - recenzja


Wszystkie moje marzeniaŻycie jakie jest, każdy widzi. Nie zawsze wszystko wychodzi po naszej myśli, ale jedno jest pewne: trzeba dalej iść naprzód. Również wkraczanie w dorosłe życie bywa trudne dla niejednego młodego człowieka. Każdy z nas musi się zmierzyć z licznymi przeciwnościami, jakie zgotował nam los.

Ta książka to dalsza historia trzech przyjaciółek: Anki, Jagody i Doroty. (poprzednie części to Jest super i Smak lata). Każda z nich ma swoje życie i swoje problemy, ale łączy je jedno: młodość i pierwsze kroki w dorosłym życiu. Studia, znajomi, rodzina i... miłość. To jest to, co je czeka. We „Wszystkich moich marzeniach” odnajdziemy opowieść o Ani, jej życiu, rozterkach, marzeniach i jej planach na przyszłość. 

Jak poradzi sobie młoda kobieta?
               
Książka Agnieszki Sikorskiej – Celejewskiej opowiada o codziennych problemach i przeciwnościach z jakimi muszą się mierzyć młodzi ludzie. To historia zwykłych ludzi, takich jak my. 

Gorąco polecam ją każdemu, kto lubi zaczytywać się w książkach o pięknie życia.

Iza, 18 lat

Za kolejne przygody przyjaciółek dziękuję Wydawnictwu Skrzat.

1 komentarz:

  1. Czytałam pierwszą część cyklu, dwóch kolejnych nie miałam okazji, ale może jeszcze będzie szansa :) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń