tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

niedziela, 11 maja 2014

"Czarny łabędź" - Bolesław Lutosławski - recenzja


"Uwielbiam dni i noce pełne niespodzianek, i to, że nigdy nie wiadomo,
co czeka na mnie za rogiem."


Czarny łabędź - Lutosławski Bolesław"Czarny łabędź" Bolesława Lutosławskiego to kolejna książka, po której spodziewałam się znacznie więcej. Niestety troszkę się zawiodłam. Czytając, miałam nadzieję na nieoczekiwane zwroty akcji, czy zaskoczenia. W pewnych momentach oczywiście była interesująca, ale nie do końca mi się podobała. Sama okładka wydała się bardzo przekonująca. Podtytuł: "Tajemnicza opowieść o dojrzewaniu" skłonił mnie do jej przeczytania i bardzo mnie zachęcił. Mimo wszystko, książka jest jak najbardziej przygodowa, dla czytelników lubiących przygody i pewnego rodzaju zagadki.

Maks to szczęśliwy chłopiec, mieszkający z rodziną w Cambridge. Niczego mu nie brakuje i na nic nie może narzekać. Jak każdy nastolatek marzy o wielkich przygodach, pełnych wrażeń i dreszczyku emocji. Dzięki temu, że ma wujka, który podziela jego zainteresowania - wakacje z licznymi przygodami ma gwarantowane. Panowie wyruszają w podróż w poszukiwaniu dawno zaginionego Patryka O'Hary. Dzięki temu chłopak poznaje wiele ciekawych miejsc, których jak dotąd nie odwiedził. 

Jeśli chcecie się dowiedzieć, czy poszukiwany nieznajomy się odnajdzie - przeczytajcie.; )



Czarna, 16 lat
Za książkę dziękuję Wydawnictwu  Salwator.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz