tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 11 czerwca 2014

"Wyścig z czasem" - Kristina Ohlson - recenzja

Wyścig z czasem - Kristina OhlssonCzy zastanawialiście się kiedyś jak to jest pracować w policji i rozwiązywać kryminalne zagadki?

Frederika Bergman już to przeżyła i aktualnie pracuje jako łącznik, w sytuacjach problemowych, między ministerstwem sprawiedliwości i policją. Pomaga jej komisarz Alex Recht oraz Eden Lundell.

A kłopotów jest niemało. Boeing 747 z 400 pasażerami na pokładzie wylatuje ze Sztokholmu do Nowego Jorku.  Wkrótce jednak załoga znajduje list, który zawiera groźby i żądanie skierowane do rządów Szwecji i USA. Jeśli ich nie spełnią samolot wyleci w powietrze.

Co ma wspólnego aresztowany mężczyzna podejrzany o terroryzm z zamachem?
Dlaczego pierwszy pilot samolotu nie chce zawrócić?
Kto tak naprawdę stoi za tym wszystkim?

Czas ucieka, już wkrótce w samolocie skończy się paliwo, a każda nowa odpowiedź przynosi kolejne pytania.
Rozpoczyna się prawdziwy wyścig z czasem…

Do książki podchodziłam nieco sceptycznie. Zwykle nie czytam powieści  kryminalnych i nie byłam pewna, czego się spodziewać.  Zaczęłam przewracać kartki, dalej i dalej… i skończyłam! Choć czasem było nudno i trudno szło czytanie, nie mogłam się oprzeć, by dowiedzieć się, kto tak naprawdę stał za tym wszystkim. 

Mimo iż ,,Wyścig z czasem” jest czwartą książką z serii, potrafiłam się w niej odnaleźć. Kristina Ohlsson  zbudowała naprawdę tajemniczą opowieść.

Cóż mogę więcej dodać? Jeśli masz ochotę na zagadki i niespodzianki, to zajrzyj do tej książki! Mnie porwała :)


Ethne, 14 lat     

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Prószyński i S-ka. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz