tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 21 października 2015

"Facecje" – Patryk Bryliński, Maciej Kaczyński - recenzja

Okładka książki FacecjeSzczerze mówiąc, na początku podeszłam do tego pomysłu dosyć sceptycznie. Wydawało mi się to dość kiepskim pomysłem – postacie historyczne i literackie na facebooku? Raczej nudne i na siłę, niż ciekawe. 

Jednak kiedy otworzyłam książkę wpadłam w zachwyt. Spodobało mi się, że nie jest  to coś dla byle ignoranta – żeby zrozumieć dowcip trzeba posiadać przynajmniej podstawową wiedzę historyczną. Książka składa się głównie z postów facebookowych, w których bohaterowie rozmawiają lub wykłócają się na różne tematy. Jednak oprócz tego można tam znaleźć wywiady i memy z nimi, ich porady lub sms-y. Za każdym razem równie zabawne i błyskotliwe. 

I choć niestety nie udało mi się zrozumieć wszystkich zawartych w tej książce żartów (wiele działów historii i literatury jeszcze przede mną) świetnie się bawiłam podczas czytania jej. Nie mam się co tu się więcej rozpisywać – to po prostu świetna lektura na nudne jesienne dni. 

Polecam ją gorąco każdemu kto ma ochotę na trochę niebanalnego humoru!

Olehandra, 14 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Otwarte. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz