tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

środa, 8 listopada 2023

"Anioł" Lee Weatherly - recenzja



Wyobraź sobie anioła. I co widzisz? 

Piękną oraz majestatyczną postać kobiety bądź mężczyzny z śnieżnobiałymi, ogromnymi skrzydłami, delikatnym uśmiechem i w długiej do kostek szacie, prawda?

Zapewne uważasz też, że ma on co do ciebie dobre zamiary? Przecież wierzymy w aniołów stróżów, którzy nas chronią, opiekują się nami i dbają o nasze bezpieczeństwo dwadzieścia cztery godziny na dobę. Przecież anioł to ucieleśnienie piękna i dobra, na pewno nie myśli o zrobieniu czegoś złego, a co dopiero by wyrządzić komuś krzywdę!

 Ale czy na pewno?

 Jesteś przekonany, że anioł to postać pragnąca naszego dobra? 

Na to pytanie możesz znaleźć odpowiedź w porywającej książce L.A Weatherly, pod tytułem "Anioł". Autorka opisuje w niej historię szesnastoletniej Willow, z pozoru zwyczajnej dziewczyny interesującej się samochodami, lecz mającej jedną niezwykłą zdolność, a mianowicie potrafi... przepowiadać przyszłość!! 

Co się stanie jeśli spotka na swojej drodze przystojnego zabójcę aniołów-Alexa?

Tego dowiesz się, gdy znajdziesz odrobinę wolnego czasu i zajrzysz do tej fascynującej książki!

Książka wciągnęła mnie tak bardzo, że nie mogłam od niej odejść na krok! Opisy walk i szybkiej jazdy samochodem dały mi dużego kopa adrenaliny, a scena śmierci jednej z postaci doprowadziła mnie do łez! Książka nadaje się nie tylko dla młodzieży takiej jak ja, uważam że nawet dorosły zostałby wciągnięty w świat, który stworzyła Weatherly w swojej książce. Gorąco polecam ją każdemu, ponieważ można się wiele z niej nauczyć.

A w szczególności tego, że nie należy oceniać książki po okładce.  

Powieść zostanie w moim sercu na długo jako jedna z ulubiony.

L.A. Weatherly stworzyła zupełnie nowy obraz anioła! A to dopiero pierwszy to serii, oj będzie się działo:)

Artemis


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz